AZ OLDAL MŰKÖDÉSE - REGISZTRÁCIÓ
1. Hogy működik az oldal/mi az oldal lényege – miben különbözik más oldalaktól?
A Cseréld újra az a platform ahol jó minőségű, már nem hordott ruháidat egyszerűen és gyorsan tudod újra cserélni. A beküldött termékekért krediteket írunk jóvá. Ezekhez azonnal hozzájutsz, így nem kell várnod amíg új gazdára talál terméked, már keresheted is legújabb ruhádat, cipődet. A termékek beküldése egyszerű: söpörd ki a gardróbod, küldj be minimum 15 db terméket majd várd otthon a futárt, az általad megadott időpontban. Amint beérkezik hozzánk csomagod, csapatunk egy sor minőségi standardot figyelembe véve bevizsgálja termékeidet majd pedig egy gyors egyeztetést követően a befogadott ruhák felkerülnek a weboldalra és indulhat is az új darabok beszerzése!
2. Kell-e regisztrálnom ahhoz, hogy terméket küldhessek be vagy új darabokat szerezzek be?
Igen, mindkettő regisztrációhoz kötött.
3. Hogyan regisztrálhatok?
A regisztrációs folyamat egyszerű: a csereldujra.hu oldalon a fejléc részen menj a Bejelentkezés menüpontra, majd válaszd a Regisztráció gombot. Amikor rákattintasz megjelenik a regisztrációs űrlap. Add meg a szükséges adatokat, olvasd el és fogadd el a szerződési feltételeket illetve az adatvédelmi nyilatkozatot, majd kattints a regisztráció gombra. Az űrlap kitöltését követően már csak annyi a teendőd, hogy megerősítsd e-mail címed. A megerősítéshez szükséges e-mailt a regisztrációkor megadott címre küldjük.
TERMÉK BEKÜLDÉS – TERMÉK BEVIZSGÁLÁS – BEFOGADHATÓSÁGI KRITÉRIUMOK
4. Hogyan működik a termék beküldés?
Gyorsan és egyszerűen J Neked mindössze annyi a dolgod, hogy regisztrálsz, kiválogatsz legalább 15 db ruhát, becsomagolod őket majd pedig átadod csomagod a futárnak. Beküldéskor a szállítási költséget mi álljuk J A csomag beérkezte után és egy gyors egyeztetést követően már fel is kerülhetnek ruháid a Cseréld Újra oldalára, jóváírjuk a krediteket és indulhat is a vásárlás. A termékekkel kapcsolatos ügyintézés (fotózás, adatok megadása, feltöltés) már mind a mi dolgunk! Beküldés előtt hasznos megnézned a weboldal főoldalán (csereldujra.hu) található Kalkulátort, amelyből nem csak az derül ki, hogy a termékedért nagyságrendileg hány kredit ítélhető meg, de a típusát és márkáját is ellenőrizheted vele.
5. Hogyan küldöm be a termékeket?
Regisztrációt vagy bejelentkezést követően a csereldujra.hu oldal fejlécében található Termék beküldése gombra kattintva megjelenik az az űrlap, amelyen végighaladva megadhatsz minden fontos információt.
6. Termék beküldéskor mit kell írnom a “Beküldött termékek” részre?
Miután megadtad az adataid és azt is kiválasztottad, mikor menjen a futár a csomagért, a Beküldött termékek részre kérünk, sorold fel azokat a ruházati cikkeket, amiket be szeretnél küldeni. Például: 1 db fekete Zara farmer, 3 db H&M-es fehér ing, 4 db C&A farmerdzseki, 1 db piros Boss mellény, 3 db Tommy Hilfiger nadrág, 3 db fekete GAP pulcsi.
7. Milyen termékeket küldhetek be? Csak ruhákat küldhetek be? Milyen egyéb termékeket küldhetek be?
A csereldujra.hu-ra női és gyerek ruhákat (baba, gyerek 2-8 és 9-14 éves korosztály) valamint cipőket, női alkalmi és esküvői ruhákat küldhetsz be.
8. Milyen állapotú ruhákat küldhetek be?
Annak érdekében, hogy a beküldött termékedet be tudjuk fogadni, az alábbi állapotok egyikének meg kell felelnie:
9. Hogyan kell becsomagolnom a termékeket, amelyeket be szeretnék küldeni?
Kérünk, hogy termékeidet tisztán küldd be hozzánk, a válogatás során érdemes átnézned azoknak a minőségi elvárásoknak a listáját, alább a 13.-as pontban, amelyek meghatározzák termékeid befogadhatóságát. A termékeket lehetőség szerint dobozba csomagold. A futárszolgálat iránymutatását ezzel kapcsolatban alább találod meg:
10. Mi történik ha nem vagyok otthon, amikor jön a futár a csomagért?
Természetesen annak örülünk a legjobban ha a csomagok beküldése minden szempontból gördülékenyen történik. Ha a korábban, általad megadott időpontban mégsem tartózkodnál otthon, a futárszolgálat munkatársa +2 kísérletet fog tenni arra, hogy felvegye a csomagot. Ha második próbálkozásra sem sikerül felvennie a csomagot újra le kell adnod csomagbeküldési igényedet.
13. Hogyan és hol tároljátok a beküldött termékeket?
Azokat a termékek, amelyek beküldést követően megfelelőnek bizonyulnak a minőségi szempontoknak és befogadásra kerülnek budapesti raktárunkban kerülnek elhelyezésre. Munkatársaink egyenként regisztrálják és társítják a termékeket a felhasználókhoz.
14. Csak címkés és designer ruhákat küldhetek be?
A csereldujra.hu-ra használt és új ruhákat is beküldhetsz. A designer darabok mellett fast fashion márkák termékeit is bátran beküldheted! Arról, hogy milyen márkákat fogadunk be, az ÁSZF-ben tájékozódhatsz.
15. Hány terméket küldhetek be?
A beküldésre szánt termékek maximális mennyiségében nincs számbeli megkötés. Minimális viszont van: legalább 15 darabott kell egyetlen beküldés alkalmával összekészítened.
16. Kötelező 15 db terméket beküldenem?
Igen. A 15 db az a minimális mennyiség, amelyet be kell küldened. Természetesen ez az alsó határ :) Maximális mennyiség nincs.
17. Mi történik, ha kevesebb mint 15 terméket küldtem be?
Amennyiben korábban küldtél már be termékeket és csomagonként megvolt a 15 darab és ez az első alkalom, hogy kevesebbet küldesz, úgy az adott csomagodban lévő termékekért kapható kredit felét írjuk jóvá. Amennyiben nem ez az első alkalom, úgy egyetlen termékedet sem fogadjuk be.
18. Melyek azok a minőségi szempontok, amelyeknek meg kell felelniük a beküldött termékeknek?
Nem fogadjuk be azokat a termékeket, amelyek:
19. Ki vizsgálja be a termékeket?
A beérkező termékeket a Cseréld Újra csapat képzett munkatársai vizsgálják be.
20. Hogyan vizsgáljátok be a termékeket?
Minden beérkező terméket egyenként, a 18.-as pontban részletezett minőségi szempontok alapján vizsgálunk be. A minőségi szempontok mellett minden termék esetén megvizsgáljuk, hogy megfelelő típusú és márkájú-e. Beküldés előtt hasznos megnézned a weboldal főoldalán (csereldujra.hu) található Kalkulátort, amelyből nem csak az derül ki, hogy a termékedért nagyságrendileg hány kredit ítélhető meg, de a típusát és márkáját is ellenőrizheted vele.
21. Mi történik ha a termékeim nem felelnek meg az általatok figyelembe vett minőségi szempontoknak?
Azokat a termékeket, amelyek nem felelnek meg minőségi szempontjainknak, nem áll módunkban befogadni és feltölteni az oldalra. A termékek beérkezését és bevizsgálását követően kapott egyeztető levélre válaszolva lesz lehetőséged rendelkezni a nem befogadható termékek felett.
A be nem fogadott termékeket 15 napig tároljuk. Ez idő alatt van lehetőséged bejönni értük központunkba vagy kérheted, hogy visszaküldjük hozzád. A szállítási költség ilyen esetben Téged, mint felhasználót terhel.
22. Mi történik ha olyan ruhát küldök be, amin rajta maradt a lopásgátló?
Amennyiben a beküldött terméken rajta maradt a lopásgátló, nem áll módunkban befogadni.
23. Mi történik azokkal a termékekkel, amelyeket beküldtem de nem feleltek meg a minőségi szempontoknak és a rendelkezésemre álló 15 napig nem mentem el értük és nem is igényeltem, hogy a saját költségemre visszaszállítsák hozzám?
Minden termékbeküldést követően egyeztető levelet küldünk ki a csomagok tulajdonosainak. Amennyiben erre 7 napig nem érkezik válasz emlékeztető levelet küldünk. Amennyiben egyik esetben sem érkezik válasz és a termékek visszajuttatásáról sem gondoskodik a felhasználó, úgy a regisztrációkor elfogadott ÁSZF értelmében úgy értendő, hogy a beküldött de be nem fogadott ruhák tulajdonjogáról ellenérték nélkül lemond, azokat a Cseréld Újra tulajdonába adja.
24. Mi történik ha nem olyan márkájú ruhákat küldök be, mint amiket elfogadtok?
A be nem fogadott termékeket 15 napig tároljuk. Ez idő alatt van lehetőséged bejönni értük központunkba vagy kérheted, hogy visszaküldjük hozzád. A szállítási költség ilyen esetben Téged, mint felhasználót terhel.
25. Mi történik ha a beküldött ruhák egy része olyan márkájú, amit befogadtok de a másik része olyan, amit nem?
Amennyiben korábban küldtél már be termékeket és csomagonként megvolt a 15 darab és ez az első alkalom, hogy kevesebbet küldesz, úgy az adott csomagodban lévő termékekért kapható kredit felét írjuk jóvá. Amennyiben nem ez az első alkalom, úgy egyetlen termékedet sem fogadjuk be.
26. Nekem kell befotóznom, megmérnem a termékeket?
Nem. Neked csak annyi a dolgod, hogy regisztrálj, becsomagolj minimum 15 db terméket és átadd ezeket a futárnak.
27. Mi történik akkor, ha a beküldeni kívánt termék márkáját nem találom a listában / a termékemnek nincs márkája?
Amennyiben olyan márkájú terméket szeretnél beküldeni, amelyet nem találsz a rendelkezésre álló listában, kérünk, írj nekünk egy emailt erre a címre: hello@csereldujra.hu
28. Be kell küldenem terméket ahhoz, hogy új termékeket szerezzek be?
Igen. A csereldujra.hu-n nincs lehetőség készpénz felhasználásával fizetni a kiválasztott termékért. Ahhoz, hogy kreditekhez juss először terméket kell beküldened: legalább 15 darabot. A kreditek mellett a kiszemelt termékért felszámolunk egy szolgáltatási díjat, amelyet forintban kell kifizetned a vásárlási folyamat során.
29. Küldtem be terméket, de nem akarok újakat beszerezni
A beküldött termékedért automatikusan jóváírt kreditek nem veszítik el érvényességüket, így azt javasoljuk, figyeld az oldalt mert lehet, idővel mégis rád talál egy olyan darab, amelyet szívesen megrendelnél.
30. Termék beküldéskor megadhatok csomagpontot is felvételi helynek? Kérhetem a megrendelt termékek szállítását csomagponti?
Sajnos nincs lehetőség arra, hogy csomagpont legyen az átvételi hely.
31. Mennyi idővel korábban és hogyan lehet lemondani a termék beküldést?
Amennyiben le szeretnéd mondani a termékbeküldést, kérünk, minél hamarabb jelezd ezt felénk.
KREDITEK – KREDITEK JÓVÁÍRÁSA – TERMÉKEK FELTÖLTÉSE AZ OLDALRA
32. Mi az a kredit?
A kredit az a fizetőeszköz, amelyet a Cseréld Újra ír jóvá beküldött termékeidért. Kreditekkel tudsz új termékeket vásárolni a platformon.
33. Meddig érvényesek a kreditek?
A krediteknek nincs lejárati idejük.
34. Mi alapján dönti el a rendszer, mennyit ér a termékem?
Az oldal hátterében álló algoritmus több szempontot figyelembe véve (pl. állapot, márka, típus) adja meg egy adott termék kreditekben kifejezhető értékét.
35. Mikor történik a kreditek jóváírása?
A termékeidért adható kreditek jóváírása azt követően történik meg, hogy megkapjuk visszajelzésed arra az egyeztető levélre, amelyben tájékoztatunk termékeid befogadhatóságáról valamint az értük járó kreditekről. Amint ez megvan, termékeid felkerülnek az oldalra és jóváírjuk az értük járó krediteket.
36. Megadhatom-e én magam, hogy hány kreditet ér a termékem, illetve módosíthatom-e azt, amit a rendszer meghatározott?
Nincs lehetőség arra, hogy a termék beküldője adja meg a termék kredit értékét vagy, hogy módosítsa azt, amelyet a rendszer kiszámolt. Azonban arra van lehetőséged, hogy a termékek beküldése előtt ellenőrizd, hozzávetőlegesen hány kreditet fog megítélni a rendszer. Ezt itt tudod megnézni: csereldujra.hu
37. Átruházhatom másra a krediteimet?
Nem. A rendelkezésedre álló krediteket nem lehet átruházni másra vagy elajándékozni őket.
38. Hogyan tudok még több kreditet szerezni?
Új kreditekhez akkor juthatsz ha újabb termékeket küldesz be.
39. Elfogytak a krediteim. Mi a teendő?
Küldj be hozzánk új termékeket, hogy új kreditekhez juthass.
40. Kiválthatom-e a krediteket készpénzre?
Sajnos nincs lehetőség arra, hogy a rendelkezésedre álló krediteket készpénzre váltsd.
41. Vásárolhatok krediteket készpénzre?
Sajnos nincs lehetőség arra, hogy krediteket vásárolj.
42. Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, illetve hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?
Amennyiben módosítani szeretnéd a korábban beállított jelszavad, jelentkezz be a fiókodba, majd a Profilom aloldalon legörgetve megtalálod a Jelszó módosítása részt. Itt megadhatod az új jelszavad.
Elfelejtett jelszó esetében a következő a teendő: a Belépés menüpont alatt találod a Bejelentkezés gombot. Ha erre rákattintasz az oldal átvisz a belépésre használható felületre, ahol elérhető az Elfelejtettem a jelszavam gomb. Kattints rá, majd pedig add meg azt az e-mail címet, amelyet a regisztrációhoz használtál. A rendszer által kiküldött e-mailben leírtakat kell követned ahhoz, hogy beállíthass egy új jelszót.
FIZETÉS – SZÁLLÍTÁS – VISSZAKÜLDÉS
43. Ahhoz, hogy termékeket rendeljek csak kreditekre lesz szükségem?
Nem. Ahhoz, hogy vásárolni tudj, a termékek árának kiegyenlítéséhez kreditekre, a szolgáltatási díj kifizetéséhez forintra lesz szükséged.
44. Mi az a szolgáltatási díj?
Szolgáltatási díjat számítunk fel minden termék megvásárlásakor, ez az a forintális összeg, amelyet a termékek áránál látsz a kredit mellett. Ez gyakorlatilag a platform működésének fenntartására jött létre.
45. Hogyan fizetek – milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?
A kiválasztott termékekért kreditekkel és készpénzzel tudsz fizetni. Utóbbi online bankkártyás fizetés, a Barion rendszerén keresztül. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség.
46. Fizethetek a termékekért forinttal?
Nem. Ahhoz, hogy a Cseréld Újra oldaláról szerezhess be terméket, kreditekre lesz szükséged. Kreditekhez kizárólag úgy juthatsz ha - minimum 15 db - terméket beküldesz.
47. Van lehetőségem lefoglalni valaki termékét?
A csereldujra.hu-n nincs lehetőség foglalni egy terméket. A kosárba helyezett termékek sem tekinthetők foglaltaknak.
48. Van-e maximális vagy minimális mennyiség arra vonatkozóan, hány kreditet költhetek el?
Nincs. A rendelkezésedre álló krediteket kedved szerint osztod be és használod fel.
49. Milyen szállítási költségek merülnek fel?
A termékbeküldés esetén a szállítási költséggel nem kell törődnöd! Átvállaljuk! Vásárlás esetén a szállítási költség 1 890 ft.
50. Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?
A rendszerbe beérkező rendeléseket automatikusan kiküldött e-mailben igazoljuk vissza. Ebben a levélben szerepelni fog minden olyan információ, amelyet a rendelési folyamat és regisztráció során megadtál. Amennyiben leadtál egy rendelést de nem kaptál visszaigazoló levelet vagy a visszaigazoló levélben nem jó információk szerepelnek, kérünk, keress minket hétköznap 9 és 16 óra között a 06 20 279 1762 telefonszámon vagy írj egy emailt a hello@csereldujra.hu címre.
51. A rendelés fizetésre vár állapotban van, mi a teendő?
Ilyen esetben, kérünk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a hello@csereldujra.hu címen vagy a 06 20 279 1762 számon (hétfő - péntek 9.00-16.00 között).
52. Hogy történik a szállítás?
A csomagok szállítási folyamatáról rendszerünk teljes mértékben gondoskodik, a termékeid beküldésekor illetve az új darabok beszerzésekor is. Neked csak át kell adnod a csomagot a GLS munkatársának / át kell venned a kiszállított terméket. A termékek beküldésének költségét a Cseréld Újra átvállalja, az oldalról megrendelt termékek szállítási költsége a felhasználót terheli.
53. Mely csomagküldő szolgáltatóval külditek ki a csomagomat?
Csomagjainkat a GLS szállítja.
54. Kérhetem a megrendelt termékek szállítását csomagpontra?
Sajnos nincs arra lehetőség, hogy termékeidet csomagpontra szállítsuk ki.
55. Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?
A termékeket igyekszünk minél gyorsabban, általában 2 munkanapon, belül kiszállítani.
56. Mely országokba történik a kiszállítás?
Jelenleg csak magyarországi címekre történő kiszállítást vállalunk.
57. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem?
Azt követően, hogy a futárszolgálat egyik munkatársa átveszi csomagodat, egy visszaigazoló e-mailben értesítenek a csomaghoz tartozó nyomon követési kódról és a nyomon követésre használható weboldal elérhetőségéről.
58. Nem kapom meg a küldeményemet, mi a teendő?
A rendelés leadását követően a GLS is felveszi veled a kapcsolatot. A tőlük kapott emailben kaptál egy nyomon követési kódot, amely segítségével ellenőrizheted, hol tart a kiszállítási folyamat. Amennyiben így sem sikerül információt szerezned a csomagodról, kérünk hívj minket hétköznap, 9 és 17 óra között a 06 20 279 1762 telefonszámon vagy írj egy emailt a hello@csereldujra.hu címre.
59. Nem tudtam átvenni a csomagot így az visszament hozzátok. Mi a megoldás?
Ilyen esetben, kérünk, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a hello@csereldujra.hu címen vagy a 06 20 279 1762 számon (hétfő - péntek 9.00-16.00 között). Amennyiben korábban ér vissza a csomag ahhoz képest, hogy értesítenél minket, munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
60. Megváltoztathatom a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?
Visszaigazolt rendelés esetében sajnos már nincs lehetőség a szállítási cím módosítására. Kérünk, regisztrációkor valamint rendelésed leadásakor ezt vedd figyelembe és olyan címet adj meg, ahol át tudod venni a rendelt terméke(ke)t. Amennyiben a csomag kézbesítése sikertelen és a termék(ek) visszajönnek központunkba, munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot annak érdekében, hogy egyeztessék a szállítási adatokat. Ilyen esetben az újbóli kiszállítás költségét ismételten felszámoljuk.
61. Van-e lehetőség egy termék visszaküldésére?
Amennyiben nem vagy megelégedve a megrendelt termékkel, természetesen visszaküldheted. A visszaküldött termék árát visszatérítjük.
62. Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?
A termékek visszaküldésére, a megrendeléstől számított 14 napon belül van lehetőséged. Az alkalmazott elállási jogra vonatkozó további információkat és részleteket az ÁSZF-ben találod meg.
63. Fizetnem kell a visszaküldésért?
A termékek visszaküldésének költsége a felhasználót terheli. A szállítási költség DPD-vel való szállítás esetén 1590 Ft, MPL-es kiszállítás esetén 2000 Ft.
64. Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Amennyiben vissza szeretnél küldeni egy terméket, kérünk, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal hétköznap, 9 és 16 óra között a 06 20 279 1762 telefonszámon vagy írj egy emailt a hello@csereldujra.hu címre.
65. Visszaküldést kértem, de mégis inkább megtartanám a terméket. Mi a teendő?
Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd visszaküldeni a terméket, kérünk mihamarabb jelezd ezt felénk a hello@csereldujra.hu címen vagy a 06 20 279 1762 számon (hétfő - péntek 9.00-16.00 között), hogy időben egyeztethessünk a futárszolgálattal.
66. Visszakapom-e a pénzt és krediteket ha visszaküldöm a terméket? - Mennyi ideig tart általában, amíg a visszárumat jóváírják?
A visszaküldött termékért levont krediteket természetesen visszatérítjük, ahogyan a szolgáltatási díjat is. Ahogy beérkezett hozzánk a csomag és ellenőriztük azt, a számlaösszeget 30 napon belül visszatérítjük.
67. Milyen címre küldjem a visszárut?
A visszárut kérünk, hogy a 1046, Budapest, Kiss Ernő u. 3, P+P irodaház, fszt., 200/D címre küldd.
68. Hogyan történik a reklamáció?
Amennyiben nem vagy megelégedve a megrendelt termékkel, természetesen visszaküldheted. Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll, munkatársaink szívesen segítenek a reklamáció lebonyolításában. Hétköznap, 9 és 16 óra között a 06 20 279 1762 telefonszámon vagy írj egy emailt a hello@csereldujra.hu címre.
69. Sérült terméket kaptam/nem azt a terméket kaptam, ami a fotón volt – mit tegyek?
Amennyiben ezzel a problémával szembesülsz, visszaküldheted a terméket. Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll, munkatársaink segítenek a reklamáció lebonyolításában valamint információkat is adnak a csomag visszaküldésével és a kifizetett összeg jóváírásával kapcsolatban.
70. Tudok telefonról rendelni? Van telefonos alkalmazás?
A Cseréld Újra oldala telefonos böngészőből is elérhető, így akár telefonról is tudsz rendelni. Telefonos alkalmazás egyelőre nincs, illetve arra sincs lehetőség, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül rendelj terméket.
ADATKEZELÉS
71. Az adataimat továbbértékesítitek harmadik fél részére?
Valamennyi ügyfél adatát szigorúan bizalmasan kezeljük, és nem adjuk tovább harmadik fél részére.
72. Szerkeszthetem önállóan az adataimat?
Regisztrációt követően a csereldujra.hu oldalon a Profilom gombra kattintva megtekintheted és szerkesztheted adataidat.
73. Megtudhatok többet az adataimról? Mi van az adathordozhatósághoz való joggal?
Adathordozhatósághoz való jogodat (GDPR 20. cikkely) ügyfélszolgálatunknál a hello@csereldujra.hu e-mailen keresztül érvényesítheted.
74. Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?
Amennyiben törölni szeretnéd fiókodat, írj nekünk egy e-mailt a hello@csereldujra.hu címre, és mi azonnal gondoskodunk a törlésről.
75. Hogyan tudlak elérni benneteket?
Több módon is elérhetsz minket:
● e-mailen keresztül a hello@csereldujra.hu címen
● telefonon a 06 20 279 1762 számon (hétfő - péntek 9.00-16.00 között)
● valamint a közösségi média felületeken
76. Mit tehetek, ha reklamálni szeretnék?
Amennyiben sérült terméket vagy nem azt a terméket kaptad meg, amelyet rendeltél visszaküldheted nekünk. Erről bővebben a „Van-e lehetőség egy termék visszaküldésére?” kérdésnél olvashatsz. Ha egyéb témakört érint reklamációs szándékod keresd ügyfélszolgálatunkat is a hello@csereldujra.hu címen.
77. Hogyan továbbíthatom a javaslataimat vagy a visszajelzéseimet?
Mindig örömmel vesszük az építő jellegű kritikákat és a visszajelzéseket. Minden rendelést követően egy külön emailt küldünk, amelyben lesz egy google kérdőívhez irányító link, az ebben feltett kérdésekkel jelezni tudod felénk véleményed.